вторник, 18 октября 2016 г.

დიდი მამულიშვილები გიორგი და ნიკო ნიკოლაძეები

Niko_Nikoladzis_Saxl-Muzeumii-2 (37).jpg
პრიექტის  სახელწოდება
დიდი  მამულიშვილები  გიორგი  და  ნიკო  ნიკოლაძეები    
პროექტის  მთავარი  იდეა
მათი  პოპულარიზაცია მოსწავლეებში და მშობლებში
პროექტის  აქტუალობა
გიორგი  და  ნიკო ნიკოლაძეების   ცნობადობის  გაზრდა
პროექტის  მიზნები
მუზეუმში  წაყვანა,გიორგი  და  ნიკო  ნიკოლაძეების  ღვაწლის  გაცნობა
მონაწილეთა  ასაკი
12   -13წელი
ვადები
ერთი  კვირა
შედეგი
ემახსოვრებათ დიდი  მამულიშვილების  გიორგი და ნიკო ნიკოლაძეების ცხოვრება და მოგვაწეობა. მოსწავლეები   გააკეთებენ  ალბომს,ბუკლეტებს,ვებ-გვერდს ,ბლოგს,ჩანახატებს,ესეებს.მათ გამოუმუშავდებათ კვლევა-ძიების,დამატებით ლიტერატურაზე მუშაობის,მასალის  ისტის  მეშვეობით  მოძიებას,       ,ჯგუფურად მუშაობის უნარ ჩვევები.უკეთ გაეცნობიან საკუთარი ქვეყნის კულტურულ მემკვიდრეობას.კარგად გაეცნობიან დიდი მამულიშვილების ბიოგრაფიას და მოღვაწეობას

.მოსწავლეები მოამზადებენ პრეზენტაციებს დიდ მამულიშვილებზე,რათა მოხდეს მათი გაცნობა იმ ადამიანებისთვისაც,ვინც ამ პროექტში არ არის ჩაბმულნი.სკოლაში მოწყობილი გამოფენის მნახველნი გაიღრმავებენ ცოდნას და გაიხსენებენ ნიკო ნიკოლაძეს როგორც ქართველ პუბლიცისტს,კრიტიკოს,რევოლუციონერ-დემოკრატს,პოლიტიკურ და საზოგადო მოღვაწეს.ილია ჭავჭავაძის უახლოეს თანამებრძოლს.
გიორგი ნიკოლაძეს როგორც პირველ ი   კომპიუტერის    შემქმნელს    მათემატიკოს,მეტალრგს,საქართველოს გეოგრაფიული საზოგადოების ერთ-ერთ დამაარსებელს,სპორტსმენს და სპორტის მოღვაწეს.
რესურსი
ინტერნეტი. ბუკლეტები. ლიტერატურა.
სახლ-მუზეუმი. მშობლები, ტრანსპორტი, საკვები ვიდეოკამერა  ისტი   ფოტოაპარატი
მსვლელობა
იდეა გაცნობა.
დიდ ჯიხაიში წასვლის დგის დადგენა.ტრანსპორტირების,.კვების, მოგვარება.სახლ-მუზეუმის დათვალიერება. მოსწავლეების დაყოფა ჯგუფებად და თითოეულ ჯგუფს დაევალება: 1) გიორგი ნიკოლაძის ცხოვრება და მოგვაწეობა 2) ნიკო ნიკოლაძის ცხოვრება 3) მუზეუმის აგწერილობა 4) მუზეუმის ეზო-პარკის ეგზოტიკური ხეების ისტორია
დაევალებათ  მოიძიონ  დამატებითი  ინფორმაცია ისტის  მეშვეობით.შეიმუშაონ ბუკლეტის  ფორმა
სასწავლო  გეგმასთან კანშირი
ლიტერატურაში- განუვითარებს ძირითად საკომუნიკაციო უნარებს: წერას,კითხვას,საუბარს,მოსმენას.
ისტორიაში- შეისწავლიან ისტორიულ კვლავასა და ინტერპრეტაციას,გაიღრმავებენ ცოდნას.
ისტ.ტექნოლოგიებში- ინტ.მასალების მოძიება,დამუშავებით,პრეზენტაციების შემნით.სურათების ატვირთვით.
ხელმღვანელი
ლალი  ერაძე, ქეთინო სულაკაძე
ელ. ფოსტა
lali.eradze23@gmail.com, ketino.sulakadze29@gmail.com
ვებ-გვერდი
lalieradze23.blogspot.com, ketinosulakadze29.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий